loading...
مرجع دانلود بازی ونرم افزار اندروید
android بازدید : 29 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 52 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 15 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

اگر خیلی از سرورهای تورنت فایل دانلود می‌کنید، شاید بدتان نیاید بتوانید فایل‌های کوچک و یا حجیم تورنت را روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نیز دانلود کنید. این نرم‌افزار با محیطی ساده، به‌شما اجازه می‌دهد از سرور تورنت، فایل مورد نظر خود را مستقیماً‌ بر روی موبایل یا تبلتتان دانلود کنید. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان جستجوی تورنت، باز کردن فایل‌های تورنت داخل مرورگر، پشتیبانی از قابلیت Magnet Links،‌ امکان دانلود بخشی از فایل‌های تورنت و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 27 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار HD Panorama+ به شما در انداختن عکس‌های پانوراما کمک می‌کند. از مزایای این نرم‌افزار این است که کیفیت عکس‌ها پس از ذخیره شدن همچنان بالا خواهد ماند. همچنین کار با نرم‌افزار ساده است و می‌توانید با کمک آن عکس‌هایی پانوراما تا ۳۶۰ درجه بگیرید. کافیست موبایل خود را در دست گرفته و پس شروع عکاسی، دوربین را به آرامی در جهات مختلف حرکت دهید و پس از پایان کار از نتیجه‌ی کارتان لذت ببرید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 18 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

android بازدید : 373 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Handy Note یک ابزار کامل برای نوت‌برداری است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن Note پیشفرض موبایل شما باشد. در این نرم‌افزار شما می‌توانید با ابزارهای گوناگونی داده را ثبت کنید، تایپ، نوشتن، استفاده از سمبل‌ها، کشیدن اشکال هندسی و یا اضافه کردن عکس هرجایی از نوشته از قابلیت‌های اصلی این برنامه است. نوشته‌ها دارای تم‌های متفاوتی هستند و می‌توانید نوع کاغذ و شکل اصلی آن را انتخاب کنید. برنامه دارای بیش از ۲۰ نوع کاغذ و استیل جداگانه برای دسته‌بندی‌های متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 24 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Ninja SMS یک ابزار بسیار کارآمد برای کسانی است که دوست دارند بدون خارج شدن از یک اپلیکیشن و رفتن به قسمت مسیج‌ها، جواب یک SMS را بدهند! در حالت عادی مثلاً‌ اگر در حال بازی کردن باشید و یک SMS برای شما بیاید برای پاسخ دادن به‌ آن باید از بازی خارج شوید و در قسمت مربوط به پیام‌ها، جواب اس‌ام‌اس را بدهید. ولی Ninja SMS به‌شما کمک می‌کند تا در هر محیطی که هستید بدون نیاز به خروج از آن محیط، به‌راحتی جواب اس‌ام‌اس‌ها را بدهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 20 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Smoothie Photo Editor یک ابزار عالی برای ویرایش و Edit عکس‌ها بر روی موبایل اندرویدی شما است. این نرم‌افزار دارای ابزارها و افکت‌های متنوع برای بهبود و ایجاد تغییر در عکس‌های شما می‌باشد. در Smoothe Photo Editor می‌توانید روشنایی و ترکیب رنگ را کنترل کنید. با کمک قابلیت Sharpness Improvement تاری موجود در عکس‌ها را از بین ببرید. با استفاده از قابلیت Caricatures عکس‌های دوستان خود را به کاریکاتور تبدیل کنید. با قابلیت Oil Painting می‌توانید ظاهر عکس‌های خود را شبیه کار رنگ و روغن کنید. همچنین اپلیکیشن دارای ابزارهای متنوع دیگری نیز است که می‌تواند ظاهر و نمای عکس شما را دگرگون کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 440
  • بازدید کلی : 5,201