loading...
مرجع دانلود بازی ونرم افزار اندروید
android بازدید : 39 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

CartoonPro-Next-Launcher-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

تم CartoonPro Next Launcher Theme شامل ۷۵ آیکان اچ دی بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . وجود ۷ تصویر زمینه با کیفیت اچ دی جلوه خاصی به این پوسته بخشیده است . تجربه بسیار خوبی را با این تم در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید . لازم به ذکر است که این تم تنها بر روی لانچر Next قابل اجرا می باشد .

android بازدید : 32 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که باعث می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌گونه‌ای بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

android بازدید : 50 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Fly Cargo یک بازی در سبک پازل است که در آن شما باید با کنترل هلیکوپتری که در اختیارتان قرار داده شده است، بسته‌های مورد نظر را به مقصد برسانید. قوانین فیزیک به‌خوبی در این بازی رعایت شده است و این موضوع در کنترل هلیکوپتر به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

android بازدید : 20 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

اگر علاقمند به بازی بولینگ هستید بدون شک از بازی زیبای ۱۰ Pin Shuffle Bowling لذت خواهید برد. این بازی شباهت زیادی به بولینگ دارد (با این تفاوت که بجای توپ با مهره‌های مخصوص پرتاب خود را انجام می‌دهید) و البه جدای از بازی بولینگ سبک دیگری از بازی نیز در آن وجود دارد که بسیار زیبا جالب است و باید سعی کنید مهره‌های خود را در محل خواسته شده پرتاب کنید، یعنی باید پرتاب خود را طوری تنظیم کنید که مهره در جای مشخص شده متوقف شود. البته همه‌ی این بازی‌ها دو‌نفره هستند و می‌توانید با دوستان خود چه در یک دیوایس، و چه در دو دیوایس با استفاده از Bluetooth و Wi-fi به بازی کردن بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 26 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

android بازدید : 19 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 43 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 17 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

android بازدید : 64 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

android بازدید : 20 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 467
  • بازدید کلی : 5,228